Analytická
- zpracovávání analýz a podkladových materiálů na zadané téma,
- komunikace s tuzemskými a zahraničními partnery.
- zpracovávání analýz a podkladových materiálů na zadané téma,
- komunikace s tuzemskými a zahraničními partnery.
- zpracovávání analýz a podkladových materiálů na zadané téma,
- komunikace s tuzemskými a zahraničními partnery,
- vyhodnocování dat a jejich interpretace,
- utváření a vedení projektů.
- monitorování geopolitické a bezpečnostní situace ve světe v návaznosti na priority ÚZSI,
- zpracovávání přehledů, souhrnných analýz a podkladových materiálů.
- analýzy působení zahraničních aktérů (státních i nestátních) v kybernetickém prostoru vůči zájmům České republiky,
- sledování aktuálních trendů v postupech a technikách kybernetických aktérů,
- komunikace s tuzemskými i zahraničními partnery.
- pravidelný monitoring situace v teritoriu,
- vyhodnocování a analýza informací,
- zpracovávání písemných analýz a podkladových materiálů na zadané téma,
- komunikace s tuzemskými a zahraničními partnery.
- zpracovávání analýz a podkladových materiálů na zadané téma,
- komunikace s tuzemskými a zahraničními partnery.
- vyhodnocování informací, zpracovávání analýz a podkladových materiálů na zadané téma,
- analyzování informací k energetické bezpečnosti s přesahem do bezpečnostní a politicko-ekonomické roviny.
- zpracování a obsahové vyhodnocování informací a metadat,
- organizace dat a datových toků,
- analýza informací z OSINT, rešerše zaměřené na bezpečnostní problematiku.
- zpracování a obsahové vyhodnocování informací a metadat, zasazování vlastních informačních analýz do současného světového dění,
- anotace a překlady textů v cizím jazyce.
- monitoring informací z vnitřních informačních systémů úřadu,
- rešeršní činnost a zpracovávání informací od subjektů státní správy.
- monitoring informací z otevřených zdrojů,
- rešeršní činnost a zpracovávání informací z otevřených zdrojů.
- komunikace s tuzemskými a zahraničními partnery,
- výkon zpravodajské diplomacie.
Operativní
- práce v podmínkách standardní chemické laboratoře,
- inovativní zaměření často s mezioborovým přesahem.
- návrhy a realizace specifických technických projektů v kombinaci elektrotechniky a IT,
- technické činnosti instalace, oživení, síťová komunikace a servis elektronických zařízení,
- instalace software, práce s aplikacemi na PC nebo mobilních komunikačních prostředcích,
- sledování technických trendů v oblasti elektroniky, IT a bezpečnosti.
- analýza dostupných kryptografických informací,
- tvorba efektivních algoritmů pro kryptografické systémy či monitorování síťového provozu,
- analýza bezpečnostních rizik kryptosystémů a jejich řešení.
- zjišťování, ověřování a zaznamenávání informací v terénu,
- vyhotovování zpráv o zjištěných skutečnostech.
- analýza, vývoj a programování softwarových aplikací v oblasti telekomunikací a radiokomunikací,
- analýza a programové zpracování datových toků a komunikačních protokolů,
- zpracování strukturovaných i nestrukturovaných dat.
- technické činnosti při výběru, instalaci, oživení, zajištění provozuschopnosti rádiové, telekomunikační, měřící a přenosové techniky,
- měření a technická analýza rádiových a telekomunikačních signálů včetně zpracování výsledků a jejich interpretace,
- správa a údržba telekomunikační techniky a technologických systémů včetně profylaxe,
- sledování vybraných přenosových ukazatelů.
Bezpečnostní
- provádění úkonů bezpečnostního řízení podle zákona č. 412/2005 Sb. o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti,
- analýza bezpečnostních rizik a informací důležitých pro bezpečnost úřadu,
- spolupráce s orgány veřejné správy a dalšími právnickými osobami.
- monitoring digitalizace agend veřejné správy na úrovni České republiky a Evropské unie s dopadem na činnost bezpečnostních sborů,
- příprava stanovisek k digitalizaci agend veřejné správy a jejich koordinace v rámci bezpečnostních sborů,
- spolupráce s jinými orgány veřejné moci v oblasti digitalizace agend veřejné správy.
- provádění činností v agendě krizového řízení bezpečnostního sboru v souladu s platnou legislativou a interními předpisy
- zajišťování metodické a praktické přípravy na krizové situace,
- organizace školení v oblasti krizového řízení,
- spolupráce s jinými orgány veřejné moci, zejm. jejich útvary krizového řízení.
- monitoring agend veřejné správy s dopadem na činnost bezpečnostních sborů,
- podpora příslušníků a zaměstnanců bezpečnostního sboru ve svěřené agendě,
- spolupráce s jinými bezpečnostními sbory i civilními subjekty.
- bezpečnostní prověřování osob a událostí, analytické a podpůrné činnosti,
- realizace úkonů bezpečnostního řízení dle zákona č. 412/2005 Sb.,
- vyhodnocování bezpečnostních rizik,
- spolupráce se subjekty státní správy.
- implementace, administrace, podpora a rozvoj bezpečnostních produktů (SIEM, SOAR),
- rozvoj a ladění detekčních pravidel a playbooků, jejich tvorba a úprava v SIEM/SOAR řešení,
- spolupráce na řešení bezpečnostních událostí a incidentů.
- správa a instalace bezpečnostních technologií,
- zajištění servisu a provádění funkčních zkoušek bezpečnostních technologií,
- návrhy zabezpečení objektů,
- návrhy na modernizaci a integraci bezpečnostních technologií.
- implementace a správa speciálních bezpečnostních technologií,
- příprava podkladů pro bezpečnostní dokumentaci,
- testování nových technologií,
- bezpečnostní správa ICT.
- výkon činností spojených s fyzickou ostrahou objektů,
- ochrana stanoveného perimetru,
- monitoring kamerových systémů.
Ostatní
- administrativní a organizační podpora pro efektivní fungování kaceláře,
- vykonávání dílčích administrativních činností,
- příprava podkladů na jednání a porady,
- vytváření zápisů z porad,
- zajištění spisové služby,
- vedení evidencí.
- vedení pokladny organizační jednotky,
- spolupráce s ekonomickým odborem,
- organizace vlastní práce,
- zajišťování administrativních prací v rámci organizační jednotky.
- zpracování běžných účetních operací – kontrola náležitostí účetních dokladů, evidence dokladů a jejich zaúčtování (faktury, pohledávky, závazky, bankovní výpisy, pokladní doklady, interní doklady, příjemky, výdejky),
- spolupráce na účetních závěrkách.
- Technická analýza síťových a komunikačních protokolů TCP/IP
- Sledování toku informací, správa obsahu provozních databází.
- hardwarová a softwarová podpora koncových uživatelů,
- odpovědnost za evidenci techniky a včasná řešení požadavků uživatelů,
- každodenní komunikace s jinými uživateli,
- řešení helpdeskových ticketů a požadavků převážně na místě u uživatele,
- správa koncových zařízení (PC, notebooků, monitorů, scannerů, projektorů), jejich instalace a obměna.
- komplexní vedení a zpracování mzdové agendy včetně výpočtu srážek a odvodů,
- zpracování a ověřování personálních podkladů a vydávání potvrzení pro potřeby zaměstnanců,
- účast na zpracování měsíčních mzdových uzávěrek a kontrolách výstupů,
- zpracování ročního zúčtování daní zaměstnanců,
- sledování a analýza legislativních změn týkajících se mzdové oblasti a spoluúčast na jejich aplikaci do mzdového systému.
- výběr pro úřad vhodných příslušníků,
- vedení personálních pohovorů a zajištění průběhu výběrového řízení,
- participace na vytváření náborových strategií.
- Návrh, správa, rozvoj a zabezpečení nové síťové infrastruktury,
- Optimalizace a monitoring stávající síťové infrastruktury,
- Tvůrčí samostatnost při návrhu a realizaci daných zadání,
- Podpora uživatelů.
- samostatná obsluha telekomunikačních zařízení a technologických systémů,
- nastavování technologických prvků dle zadaných parametrů,
- odpovědnost za monitoring datových toků, zapisování událostí do databází,
- práce prováděná samostatně i ve spolupráci v širším kolektivu,
- práce s výpočetní technikou.
- vedení a zpracovávání personální agendy,
- správa lidských zdrojů,
- spolupráce s ostatními organizačními jednotkami v oblasti personální agendy,
- spoluúčast na tvorbě vnitřních předpisů a pracovně právních dokumentů organizace.
- příprava a úprava základních surovin, zeleniny a ovoce,
- úklid pracovních ploch,
- úklid nádobí do/z myčky, mytí nádobí,
- výdej obědů.
- výklad a připomínkování právních a vnitřních předpisů, tvorba příp. podílení se na tvorbě vnitřních předpisů,
- právní podpora v oblasti smluvního práva (zpracovávání a revize smluv),
- právní podpora v oblasti veřejných zakázek (metodický dohled a právní podpora odborných útvarů v úřadu),
- analýza a návrhy řešení právních problémů a stanoviska k právním problémům,
- spolupráce s externími právními poradci.
- provádění odborných psychologických vyšetření,
- poskytování odborné psychologické péče a poradenství,
- lektorská činnost.
- zajišťování přepravy osob a materiálu podle pokynů dispečera,
- zodpovědnost za technický stav a řádné ošetřování svěřených vozidel,
- případné další práce související s provozem dopravních prostředků úřadu.
- správa a evidence majetku státu v užívání úřadu,
- zajištění administrativní a organizační podpory evidence majetku.
- sestavování rozpočtu,
- kontrola plnění rozpočtu,
- podílení se na zpracovávání komplexních čtvrtletních, pololetních a ročních ekonomických rozborů,
- správa rozpočtu FKSP.
- zpracování technického, technologického a organizačního řešení stavby, včetně jednání a spolupráce s projektantem, koordinátorem BOZP, TDS a dalšími účastníky procesu přípravy a realizace stavby,
- spolupráce s osobou odpovědnou za přípravu výběrových řízení,
- administrativní vedení zakázky, kontrola kvality prováděných prací, oprávněnosti nákladů a dodržování harmonogramu postupu prací (technicko-ekonomické vedení stavby); součinnost při řešení případných změn stavby a ocenění stavebních více/méně prací,
- zajištění podkladů pro vydání potřebných veřejnoprávních rozhodnutí (např. stavební povolení, kolaudační rozhodnutí/souhlas, vodoprávní rozhodnutí apod.),
- projektové řízení staveb (není podmínkou, ale výhodou).
- řízení přípravy obchodně závazkových vztahů při zásobování majetkem a zásobami,
- příprava výběrových řízení na nákupy majetku,
- kontrola faktur, dokladů a ostatní dokumentace o pořizování a nakládání s majetkem,
- organizace a úkolování činnosti podřízených pracovníků,
- statistické a ekonomické rozbory a zpracování krátkodobých ekonomických prognóz,
- řešení administrativních záležitostí na oddělení nákupů.
- organizace, kontrola a řízení týmu,
- zpracování plánů, hodnocení a pravidelný reporting,
- akvizice, revitalizace a správa nemovitostí, včetně plánování oprav a navrhování technicky efektivních účinných opatření,
- úzká spolupráce s osobou odpovědnou za přípravu a realizaci investiční výstavby a rovněž s osobou odpovědnou za majetkoprávní závazky,
- jednání s úřady, spolupracujícími subjekty a dodavateli služeb.