IT TECHNIK (HELPDESK)
vhodné i pro absolventy
Popis pozice:
- hardwarová a softwarová podpora koncových uživatelů,
 
- odpovědnost za evidenci techniky a včasná řešení požadavků uživatelů,
 
- každodenní komunikace s jinými uživateli,
 
- řešení helpdeskových ticketů a požadavků převážně na místě u uživatele,
 
- správa koncových zařízení (PC, notebooků, monitorů, scannerů, projektorů), jejich instalace a obměna.
 
Naše požadavky:
- ukončené SŠ vzdělání s maturitou (obor IT výhodou),
 
- pokročilá znalost prostředí OS MS Windows, MS Office,
 
- rámcová znalost Active Directory,
 
- znalost IT periferií a multifunkčních zařízení a jejich managementu,
 
- záliba v IT, obecná znalost IT terminologie,
 
- dobré komunikační dovednosti, schopnost stanovit priority,
 
- pečlivost, příjemné vystupování,
 
- schopnost pracovat v týmu a ochota učit se,
 
- občanství ČR,
 
- trestní a morální bezúhonnost,
 
- dobrý zdravotní stav, velmi dobrá fyzická i psychická kondice.
 
Nabízíme:
- stabilitu a jistotu pravidelného finančního růstu vyplývajícího ze služebního poměru,
 
- služební mobilní telefon,
 
- 6 týdnů dovolené, příspěvek na dovolenou, příspěvek na penzijní připojištění/soukromé životní pojištění, dotované závodní stravování, nadstandardní lékařskou péči a další benefity,
 
- školení a vzdělávání v oblasti IT a cizích jazyků dle vlastního výběru,
 
- zázemí stabilní společnosti,
 
- možnost náborového příspěvku ve výši až 100.000,-Kč,
 
- nástupní finanční ohodnocení středoškolského absolventa bez praxe od 39.000 Kč/ měsíc (více dle praxe).
 
Přijímací řízení do služebního poměru probíhá podle zákona č. 361/2003 Sb.
V případě Vašeho zájmu o tuto pozici vyplňte, prosím, níže uvedený formulář.