BEZPEČNOSTNÍ PRACOVNÍK SE ZAMĚŘENÍM NA EGOVERNMENT
vhodné i pro absolventy
Popis pozice:
- monitoring digitalizace agend veřejné správy na úrovni České republiky a Evropské unie s dopadem na činnost bezpečnostních sborů,
- příprava stanovisek k digitalizaci agend veřejné správy a jejich koordinace v rámci bezpečnostních sborů,
- spolupráce s jinými orgány veřejné moci v oblasti digitalizace agend veřejné správy.
Naše požadavky:
- vysokoškolské vzdělání magisterského stupně,
- základní orientace v oblasti IT,
- orientace v oblasti informačních systémů veřejné správy výhodou,
- orientace v legislativě v oblasti eGovernmentu výhodou,
- schopnost tvorby formálních, strukturovaných textových výstupů,
- schopnost logického myšlení a intenzivního pracovního nasazení,
- smysl pro detail a koncepční práci, pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, ochota učit se novým věcem,
- řidičské oprávnění skupiny B,
- schopnost samostatné i týmové práce, časová flexibilita,
- znalost anglického jazyka výhodou,
- dobré komunikační schopnosti,
- občanství ČR,
- trestní a morální bezúhonnost,
- dobrý zdravotní stav, fyzická kondice a psychická odolnost.
Nabízíme:
- zajímavou a kreativní práci s možností profesního rozvoje,
- stabilitu a jistotu pravidelného finančního růstu vyplývajícího ze služebního poměru,
- odborné vzdělávání a profesní růst,
- výuku cizích jazyků,
- 6 týdnů dovolené, 100% služební příjem po dobu prvních 30 dnů nemoci,
- příspěvek na penzijní připojištění/soukromé životní pojištění, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, nadstandardní lékařskou péči a další benefity,
- možnost náborového příspěvku ve výši 150 000,- Kč,
- nástupní finanční ohodnocení pro absolventa bez praxe od 47.000,- Kč/měsíc (více dle praxe).
Přijímací řízení do služebního poměru probíhá podle zákona č. 361/2003 Sb.
V případě Vašeho zájmu o tuto pozici vyplňte, prosím, níže uvedený formulář.